Jump to content

  •  

Photo

Make your best taco.


  • Please log in to reply
1273 replies to this topic

#1121 Ghost Pepper Revolution

Ghost Pepper Revolution

    Hot

  • Members
  • PipPipPip
  • 628 posts
  • aka:Bobby bouchée
  • Location:Loxahatchee FL

Posted 13 February 2019 - 09:36 PM

Like penitentiary steel hardness.
 
That plate looks killer!
 
Ya' see y'all.
 
I'm not crazy.
 
People don't think.
 
Pineapple and ranch be like it is.
 
But it be.
 
 
 
 


I see a musical plate, lol 🎹
May have to try that combo sometime 🤔
Put down the pot and pick up the pod

#1A Guest

Guest

  • Guest
  • Pip
  • 1 post

#1122 sobelri

sobelri

    Heating Up

  • Extreme
  • 267 posts
  • Location:Texas

Posted 14 February 2019 - 02:22 PM

Leftover brisket tacos.  Pictured before adding pickled red onions and Yellow Bird Hab sauce.  

Attached Thumbnails

  • 20190214_125043.jpg


#1123 texas blues

texas blues

    On Fire!

  • Extreme
  • 17,157 posts
  • aka:TB
  • Location:Republic of Texas
  • (x4)

Posted 14 February 2019 - 06:09 PM

I've tried all of the Yellow Bird sauces.

 

Chingon!

 

 



#1124 luvmesump3pp3rz

luvmesump3pp3rz

    Hot

  • Extreme
  • 606 posts
  • aka:kevin
  • Location:ct

Posted 14 February 2019 - 07:25 PM

toasted torts, leftover pork loin roast cubed and reheated. shredded carrot and red and white cabbage with vinegar and suicide sauce and some lime squeezins. too hungry and forgot the money shot. :cheers:

 

20190214_184115_resized.jpg

 

20190214_184236_resized.jpg

 



#1125 Ashen

Ashen

    Smokin' Hot

  • Extreme
  • 2,457 posts
  • Location:Canada

Posted 15 February 2019 - 02:49 AM

Had some leftover filling for stuffed tomatoes tacoficated.

Tried the ranch thing,not digging the vibe.
A wise man never  argues with a skunk, a mule, or a cook.

 


#1126 Ashen

Ashen

    Smokin' Hot

  • Extreme
  • 2,457 posts
  • Location:Canada

Posted 15 February 2019 - 02:50 AM

Had some leftover filling for stuffed tomatoes tacoficated.

Tried the ranch thing,not digging the vibe.

_20190215_024653.JPG
A wise man never  argues with a skunk, a mule, or a cook.

 


#1127 The Hot Pepper

The Hot Pepper

    On Fire!

  • Administrators
  • 48,054 posts
  • aka:Pookie, Satan Claus
  • Location:BKLYN USA
  • (x3)

Posted 15 February 2019 - 12:16 PM

Tried the ranch thing,not digging the vibe.

 

Not the same w/o pineapple and a bong. :rofl:



#1128 Guatemalan Insanity Pepper

Guatemalan Insanity Pepper

    On Fire!

  • Extreme
  • 8,784 posts
  • aka:G.I.P.
  • Location:US(Zone4)
  • (x5)

Posted 15 February 2019 - 02:15 PM

 

Not the same w/o pineapple and a bong. :rofl:

ete0BKU.jpg    :high: Whooooooo smokes from a pineapple high as can be ?    Ranch-man TB 


:onfire:


#1129 ShowMeDaSauce

ShowMeDaSauce

    Smokin' Hot

  • Extreme
  • 3,200 posts
  • Location:St Louis Mo

Posted 15 February 2019 - 02:42 PM

That pic was supposed to be OUR little secret. :D



#1130 The Hot Pepper

The Hot Pepper

    On Fire!

  • Administrators
  • 48,054 posts
  • aka:Pookie, Satan Claus
  • Location:BKLYN USA
  • (x3)

Posted 15 February 2019 - 02:48 PM

Yup that's TB! I see a bullet and a man purse.



#1131 Guatemalan Insanity Pepper

Guatemalan Insanity Pepper

    On Fire!

  • Extreme
  • 8,784 posts
  • aka:G.I.P.
  • Location:US(Zone4)
  • (x5)

Posted 15 February 2019 - 02:48 PM

:lol:


:onfire:


#1132 ShowMeDaSauce

ShowMeDaSauce

    Smokin' Hot

  • Extreme
  • 3,200 posts
  • Location:St Louis Mo

Posted 15 February 2019 - 03:02 PM

Yup that's TB! I see a bullet and a man purse.

 

Dont forget the "man bun"



#1133 Ashen

Ashen

    Smokin' Hot

  • Extreme
  • 2,457 posts
  • Location:Canada

Posted 15 February 2019 - 03:10 PM

ete0BKU.jpg    :high: Whooooooo smokes from a pineapple high as can be ?    Ranch-man TB 



Hipster alpaca approves this message.

_20190126_134531.JPG
A wise man never  argues with a skunk, a mule, or a cook.

 


#1134 Guatemalan Insanity Pepper

Guatemalan Insanity Pepper

    On Fire!

  • Extreme
  • 8,784 posts
  • aka:G.I.P.
  • Location:US(Zone4)
  • (x5)

Posted 15 February 2019 - 03:35 PM

Hipster alpaca approves this message.

attachicon.gif _20190126_134531.JPG

LeTnIgj.jpg 


:onfire:


#1135 FreeportBum

FreeportBum

    On Fire!

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 6,206 posts

Posted 16 February 2019 - 09:49 AM

Breakfast tacos with left over brisket I fried up in some bacon juice. White onion,avocado, baby duck eggs and some homemade fermented hot sauce. 

2.jpg



#1136 Masher

Masher

    Smokin' Hot

  • Extreme
  • 1,709 posts
  • Location:PNW Zone 8b

Posted 16 February 2019 - 10:26 AM

Look at those little wonders of bliss.

Nice FB :cheers:

#1137 dragonsfire

dragonsfire

    On Fire!

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 9,003 posts
  • Location:Medicine Hat

Posted 16 February 2019 - 10:55 AM

Purty  :)



#1138 Thegreenchilemonster

Thegreenchilemonster

    On Fire!

  • Extreme
  • 6,982 posts

Posted 16 February 2019 - 11:23 AM

Those tacos look awesome!

#1139 texas blues

texas blues

    On Fire!

  • Extreme
  • 17,157 posts
  • aka:TB
  • Location:Republic of Texas
  • (x4)

Posted 16 February 2019 - 09:16 PM

Jesus Bum.

 

Duck eggs.

 

On briskey tacos.

 

Got dang.

 

I said.

 

GOT DANG!

 

Some folks do drugs.

 

And some folks do THP.

 

The cartels are watchin' y'all.

 

Because.

 

Got dang!



#1140 saiias

saiias

    Hot

  • Extreme
  • 560 posts
  • Location:Davidson, NC

Posted 17 February 2019 - 10:41 AM

Breakfast tacos with left over brisket I fried up in some bacon juice. White onion,avocado, baby duck eggs and some homemade fermented hot sauce. 
attachicon.gif 2.jpg

Good morning sunshine. Thats a sight that I would love to wake upto everyday.

Sent from my S9




3 user(s) are reading this topic

2 members, 1 guests