Jump to content

  •  

Edmick

Member Since 15 Nov 2011
Offline Last Active Today, 07:29 PM

Profile Feed

Photo

Edmick

had a dream last night that I had 2 bahamian goat plants that were 20 feet tall and loaded with pods. I shoulda taken a picture for you guys..
Aug 10 2018 09:23 AM
  • moruga welder's Photo
    moruga welder
    was Pink Floyd jammin' ?
    Aug 10 2018 06:16 PM
  • Crispee-FL's Photo
    Crispee-FL
    Hahaha I need some of those seeds
    Aug 10 2018 06:55 PM
  • The Hot Pepper's Photo
    The Hot Pepper
    Maybe in your dream you were EdTick, so everything was enormous.
    Aug 10 2018 07:50 PM
Photo

Edmick

It's gonna be a good day folks. Just tried to flush the toilet by pushing down on the light switch..
Jul 24 2018 10:38 AM
  • Scoville DeVille's Photo
    Scoville DeVille
    Your switches and levers are too close LOL. I lived in a house once, that if you touched the fridge and the stove at the same time, you got shocked. So fun to have parties there.
    Jul 26 2018 09:55 PM
  • The Hot Pepper's Photo
    The Hot Pepper
    salsalady has gotten better
    Jul 26 2018 09:57 PM
  • Scoville DeVille's Photo
    Scoville DeVille
    Then why do I feel like my microwave is spying on me?
    Jul 26 2018 09:59 PM
Photo

Edmick

Why do banks take holidays? of all institutions, commerce and the flow of money never stops, so if anything, they should be open 24/7/365 don't you think?
Jul 09 2018 03:45 PM
  • The Hot Pepper's Photo
    The Hot Pepper
    If you worked at a bank you'd want the day off so shutty!!!!!!!
    Jul 12 2018 08:30 PM
  • Edmick's Photo
    Edmick
    Not only do I not work at a bank, I don't have any money either so it REALLY doesn't concern me haha
    Jul 12 2018 08:46 PM
  • AJ Drew's Photo
    AJ Drew
    What I love is how your money is instantly gone but it doest arrive instantly.
    Jul 13 2018 10:06 PM
Photo

Edmick

Why is it that vegans refuse to eat anything that comes from an animal but they'll eat fruit and vegetables that are grown from animal manure? Seems like a flawed ideology to me..
Jul 03 2018 04:10 PM
  • AJ Drew's Photo
    AJ Drew
    I know vegans who wont use commercially produced manure on their gardens due to animal abuse
    Jul 03 2018 10:54 PM
  • Ghaleon's Photo
    Ghaleon
    People that are guilt stricken over the natural order of the world never fail to bring a smirk.
    Jul 04 2018 10:09 PM
  • peppamang's Photo
    peppamang
    I've learned to photosynthesize. try to top that vegans
    Jul 09 2018 11:11 AM
Photo

Edmick

Was just at the store and saw a mother take her daughters hand to cross the parking lot, and something dawned on me.. Wouldn't it make more sense to split up? "Take my hand honey, if I get hit, I'm taking you with me!". I feel like I've been lied to my whole life..
Jun 30 2018 12:06 PM
  • Edmick's Photo
    Edmick
    Thats why I make my wife ride in the bed of my truck. Wouldn't want anything happening to her in the event of a head on collision..
    Jun 30 2018 06:49 PM
  • Hybrid Mode 01's Photo
    Hybrid Mode 01
    Land mines. I feel ya' TB.
    Jul 01 2018 04:37 AM
  • Edmick's Photo
    Edmick
    Do you carry one of those crossing guard stop signs too?
    Jul 01 2018 10:39 AM
Photo

Edmick

Booked a tattoo party bus for my wifes birthday party in August. Everyones getting inked!! Bring the pain! woot woot!
Jun 28 2018 02:24 PM
  • ako1974's Photo
    ako1974
    Will you pick names out of a hat to decide who gets to picks who's tat?

    Jun 29 2018 11:50 AM
  • Edmick's Photo
    Edmick
    No my wife did mention that though.. Most of our friends are pretty tat'd up but I don't think anyone would wanna do that.. Lol
    Jun 29 2018 01:03 PM
  • Crispee-FL's Photo
    Crispee-FL
    Cool idea
    Jun 29 2018 01:23 PM
Photo

Edmick

My hunting dog cracks me up. While everyone elses dogs are running scared of the fireworks, he's running around looking for dead birds. lol
Jun 27 2018 09:17 PM
  • hogleg's Photo
    hogleg
    Bwaahaahaahaa!!
    Jun 27 2018 09:34 PM
  • Edmick's Photo
    Edmick
    Nah, one in the pink, one in the stink
    Jun 27 2018 10:03 PM
  • JoynersHotPeppers's Photo
    JoynersHotPeppers
    That's the Shocker boss lol
    Jun 28 2018 10:29 AM
Photo

Edmick

To whom it may concern, please stop using the "rock on"/"sign of the horns" gesture if you do not in fact, "rock". Many brave souls have risked life and limb in the pit for the right to use it. If you wish to be initiated properly, crank up some Devildriver radio and elbow yourself in the throat. If you draw blood, you've earned the right to do it with both hands. haha!
Jun 27 2018 02:32 PM
  • texas blues's Photo
    texas blues
    Show of respect? WTH? Music and metal isn't about respect!
    There ain't no metal mafia. (Locks door) Now youse can't leave!
    Jun 27 2018 05:29 PM
  • Edmick's Photo
    Edmick
    So when you're on stage and people applaude your performance, thats not a show of respect? They're respecting and appreciating your music and talent are they not?
    Jun 27 2018 05:37 PM
  • Edmick's Photo
    Edmick
    Music evokes more emotion from people than anything else so I don't see how a positive response given back to the band playing it is not a sign of respect.
    Jun 27 2018 05:42 PM
Photo

Edmick

Admit it, pepperheads are the GG Allin of the culinary world.
Jun 22 2018 04:23 PM
  • Crispee-FL's Photo
    Crispee-FL
    Pretty much hit that nail on the head! Lol
    Jun 22 2018 06:51 PM
  • Grass Snake's Photo
    Grass Snake
    Wow no
    Jun 22 2018 10:43 PM
  • sicman's Photo
    sicman
    Nah. Pretty sure we would have kicked him out.
    Jun 23 2018 05:54 PM
Photo

Edmick

Wanna really mess with someones mind? Pick one friend or family member and have a few people randomly walk up to them throughout the day and whisper "None of this is real, you're in a coma", then walk away..
Jun 05 2018 12:16 PM
  • texas blues's Photo
    texas blues
    Kine o like mrs blues doing the dishes. She'll probably catch this and roast me in hell. I don't care. I love her.
    Jun 05 2018 05:43 PM
  • bpiela's Photo
    bpiela
    Whoa

    Jun 07 2018 10:51 AM
  • AndyW's Photo
    AndyW
    To be honest, this would freak me out and I'd start to question everything
    Jun 08 2018 12:34 AM