Grand bonjour de France

Bonjour de la région parisienne ou je cultive des piments forts à trés forts.
ceci n'est pas très courrant en france car au dessus de F4 la cuisine française de métropole ne les utilise pas(en france metropolitaine seul le piment d'espalette est utilisable).
J'ai un petit blog pour essayer de faire connaitre et decouvrir aux français les nombreux piments du mondes .
Je cultive de nombreuses variétés et je les expose dans divers salons et manifestations horticoles pour montrer la biodiversité des genres ,variétés et cultivar sur tous les continents.
Au plaisir d'echanger des conseils et de venir vous lire le plus souvent possible
Biosyrphe

Hello of the Paris region or I cultivate hot peppers.this is not very courrant in France because above F4 the French cooking(kitchen) of metropolis does not use them (in metropolitaine France only the hot pepper of espalette is useful) .I' have a small blog to try to make connaitre and to decouvrir in French numerous hot peppers of worlds. I cultivate numerous varieties and I expose(explain) them in diverse horticultural lounges(shows) and demonstrations(appearances) to show the biodiversity of the kinds(genres), the varieties and cultivar on all the continents. In the pleasure of echanger of the advice(councils) and to come to read to you mostly possible
Biosyrphe
 
Bonjour de la région parisienne ou je cultive des piments forts à trés forts.

Hello of the Paris region or I cultivate hot peppers.this is not very courrant in France because above F4 the French cooking(kitchen) of metropolis does not use them (in metropolitaine France only the hot pepper of espalette is useful)
Biosyrphe
Welcome from the U.S. Do you have a pic of this espalette pepper?
 
Welcome from Austin Texas.


May Your Soul Rest In Peppers

HERE

4386562877_0488df8fc1.jpg


NJA
 
Back
Top