NEW - hi from Denmark

The Hot Pepper said:
:welcome:

Happy 4th of July! Because in Denmark, it is a normal day woooooooooooo! #normal
Yeah right Pookie, hehe  :P BUT "Happy 4. of july" runs in the family as my sister lives in Minnesota  :party:
dragonsfire said:
Welcome to the Forum Becca !!
Thanks Dragonsfire, it'll be fun :woohoo:
az1000 said:
Welcome from Romania!
Hello Romania, thanks a lot from Denmark az1000  :fireball:
Trident chilli said:
Hello and welcome from the UK
Hello Trident chilli, thank you for the welcome  :surprised:
tsurrie said:
Hi thanks. laughed a lot of your funny biography, love Slovenian homour  :onfire:   :rofl:
mpicante said:
Hello and welcome
Thanks a lot mpicante  :cheers:
 
Alchymystic said:
:welcome:  to the THP forums, Becca! Nice to see you here from over on FB (the number of groups there is a bit absurd.. haha!) - nice to have you aboard!  :cool:
Hi Joel, I forgot to reply as I went to FB to find out who you are ;) Thanks for the welcome and yeah, guess you're right, there are a lot of groups on FB! It can be hard but nessesary to choose wisely, as real life is too precious to miss :P
 
Nulle said:
Velkommen til THP. Jeg håber, du bliver lige så glad for at være her som jeg er.
:welcome:  from Denmark to Denmark :party:
Tak Nulle. Jeg er stadig rundforvirret over den måde det er bygget op på, kan f.eks. ikke finde ud af, når jeg får en notifikation, hvordan man trykker for at komme til beskeden? Hvad vil du anbefale mig at udforske ;)? Og når man søger en ven, skal vedkommende så godkende som på FB? Vil rigtig gerne lære det, men er lige ved at give op  :confused: Håber du gider prøve at give et par svar :D
 
Becca63 said:
Tak Nulle. Jeg er stadig rundforvirret over den måde det er bygget op på, kan f.eks. ikke finde ud af, når jeg får en notifikation, hvordan man trykker for at komme til beskeden? Hvad vil du anbefale mig at udforske ;)? Og når man søger en ven, skal vedkommende så godkende som på FB? Vil rigtig gerne lære det, men er lige ved at give op  :confused: Håber du gider prøve at give et par svar :D
Hej Becca, nogle af dine spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på :mope:  for jeg er ikke på facebook. Mht notifikationerne, så oppe i højre hjørne er der et notifikationsikon, hvor der står det antal du har pt. hvis du klikker på ikonet kommer beskederne frem. Mht venner så plejer man at skulle godkende dem. Mht hvad du skal udforske, så har jeg altid bare brugt den funktion der hedder "view new content", så er jeg sikker på, at jeg ikke går glip af noget. Ellers må du bare spørge igen, hvis mine svar ikke er tydelige nok eller der er andet, du vil vide. :P
 
Nulle said:
Hej Becca, nogle af dine spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på :mope:  for jeg er ikke på facebook. Mht notifikationerne, så oppe i højre hjørne er der et notifikationsikon, hvor der står det antal du har pt. hvis du klikker på ikonet kommer beskederne frem. Mht venner så plejer man at skulle godkende dem. Mht hvad du skal udforske, så har jeg altid bare brugt den funktion der hedder "view new content", så er jeg sikker på, at jeg ikke går glip af noget. Ellers må du bare spørge igen, hvis mine svar ikke er tydelige nok eller der er andet, du vil vide. :P
Helt perfekt Nulle, jeg fandt ud af det hele, 1000 tak :) Kender du andre danskere herinde...og evt andre piger?
 
Back
Top