grocery WHAM, BAM, LET’S EAT SOME SPAM

Today is National Bacon Lovers Day  :dance:  :dance:
 
Gotta pay a little respect to that wonderful pork product we all love! YES, I went there :crazy:
100-5258.jpg

Slice it up
100-5259.jpg

Fry it up
100-5260.jpg

Make a teriyaki sauce with sugar
100-5261.jpg

Throw it in the pan to thicken up
100-5262.jpg

I got lazy and used leftover rice from last night, it didn't work well because it was too dry so I coated it with hot sauce and 1 beaten egg as a binder then put it in the microwave to set
100-5263.jpg

BAM! Spicy rice log ready for teriyaki sauce and Furikake
100-5265.jpg

Add a succulent plank, a little more sauce and wrap
100-5266.jpg

 
Dear Lord, Thank You for the pork. Amen
100-5267.jpg
 
I mixed the rice, hot sauce and beaten egg then pressed it in a Tupperware bowl, it just happened that the bowl was the perfect size then I sliced it the width of the spam. You can see the mold thing in one of the pics.
 
Next time I want to add three beaten eggs so I can have breakfast!!
 
Fired up Black Betty.

Ram-a-lam.

Spam and pina for Ken and me.

Texas shrimps for ma.

image.jpeg

Ma's pequin's.

image.jpeg

Sammich time

HEB 10 grain bread.

Lime juice smashed avocado.

Spam and pineapple.

Sriracha mayo.

Cheddar cheese.

And a side of tangelo mac salad.

With sweet pickled peno's.

image.jpeg

Ken is an 84 year old Marine.

He and I would eat Spam and pineapple ever day.

If my dear sweet mother would let us.

So good.

Love your family.

And if you can't be.

With the one you love.

Love the one you're with.
 
That 84 year old Marine is still a Devil Dog, never doubt that.
 
Ma's still growing peppers? Gotta love that, you need to step up the garden game.
 
Pina Spam sammies without Ranch? Don't tell me you're buying that store sriracha mayo. I saw some the other day and thought HMMM.
 
Ma's shrimp look like the healthy choice but I do have tastebuds for the Spam so I can't blame Ya'll.
 
Props for looking out for Mom, she can't be replaced.
 
You Gotta love family, they always tell the truth
 
Even if it's not what you want to hear
 
Did Mom say it's good?
 
 
 
 
 
Rajun Gardener said:
That 84 year old Marine is still a Devil Dog, never doubt that.
 
Ma's still growing peppers? Gotta love that, you need to step up the garden game.
 
Pina Spam sammies without Ranch? Don't tell me you're buying that store sriracha mayo. I saw some the other day and thought HMMM.
 
Ma's shrimp look like the healthy choice but I do have tastebuds for the Spam so I can't blame Ya'll.
 
Props for looking out for Mom, she can't be replaced.
 
You Gotta love family, they always tell the truth
 
Even if it's not what you want to hear
 
Did Mom say it's good?
 
 
 
 
Oh yeah it was good.

Ma could eat shrimp ever day.

She also has peno and Trinidad Scorp plants.

But she won't eat them.

She gives them to me.

She just loves growing plants.

Citrus.

Palm trees.

Numerous flowers.

Tomatoes.

Lots of tomatoes.

Fig trees.

Aloe Vera.

Ken.

I love him like my own pops.

And he is still a marine.

I can't divulge more than that at this this time.

For security reasons.
 
PtMD989 said:
Semper Fi.
Heres an idea for ya , slice the SPAM into really thin strips like bacon,then wrap the shrimp with the SPAM.
Best of both worlds [emoji106][emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm 60 years old.

And ma is 84.

But I don't dare mess with her shrimp.

That would be the oldest mother to son.

Ass whoopin' EVER!!!


Now Ken...

We'll sneak around and do SPAM.

Like we're smoking cigarettes.

Hiding behind the barn.
 
texas blues said:
I'm 60 years old.

And ma is 84.

But I don't dare mess with her shrimp.

That would be the oldest mother to son.

Ass whoopin' EVER!!!


Now Ken...

We'll sneak around and do SPAM.

Like we're smoking cigarettes.

Hiding behind the barn.
[emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
SPAM exists.
 
Because.
 
Some people.
 
Just don't give a shit.
 
 
IMG_2217.JPG
 
 
Cast iron some SPAM.
 
 
IMG_2218.JPG
 
 
Lay down some wonton.
 
Throwdown some scheeze.
 
And hot dill pickles.
 
 
IMG_2219.JPG
 
SPAM doobieficate it.
 
Crank the oven to 400f and light it up.
 
 
IMG_2220.JPG
 
Make the neighborhood dogs and cats howl and moan at the smell.
 
As it comes out of the oven.
 
 
IMG_2221.JPG
 
The crispy goodnessessess.
 
 
IMG_2222.JPG
 
 
Stop eating vegan bitch ass soy crap.
 
Eat this.
 
And see your enemies flee before you!
 
While listening to the lamentations of the women.
 
 
IMG_2224.JPG
 
 
And when you're done.
 
Give some to your dog and rub her belly.
 
And then.
 
Love the one you're with.
 
Top